söndag 28 november 2010

v.32

Wednesday, 24. November, 16:53

Så var det mindre än 60 dagar kvar till det beräknade förlossningsdatumet. Jösses så tiden flyger iväg.. bigeyes 

Jag mår fortfarande hur bra som helst! Inte det minsta tungt.
Skruttungen ger sig till känna mest hela tiden och det är jag väldigt glad för! Då vet jag att allt är som det ska och det gör också att jag inte glömmer att jag väldigt snart kommer att ha två barn att ta hand om här hemma!
Jag ska till barnmorskan i morgon och till veckan så ska vi på det andra tillväxt-ultraljudet. 
Sist låg Skruttungen i säte som jag hoppas innerligt att den har vänt på sig! Det är väl ingen panik än så länge. Tror att de kan vända sig själva fram till v.37, därefter gör de vändningsförsök...

Det är väldigt mycket buffar långt ner under magen så jag befarar att den inte vänt sig ännu, men jag är väldigt osäker.. Det kan ju vara en liten boxare vi har i magen också... lol

Får väl höra i morgon vad barnmorskan tror när hon känner på magen..

Här är förra veckans magbild. Tur att jag kunde låna pappas skiddress när vi skulle ut och traska i den snötäckta skogen!!

2 kommentarer:

Vad roligt att du vill lämna en kommentar!