söndag 28 november 2010

Anatomitentan

Wednesday, 24. November, 17:21

Så har jag äntligen fått veta hur det gick på anatomitentan!! happy
När jag gick ut från tentasalen så var jag nästan grinfärdig.. cry
Det var flera frågor som jag visste att jag inte skrivit allt som efterfrågades och vissa frågor som jag kom på att jag svarat fel på..
Sedan var jag helt oviss om hur det gått på resten av frågorna och hur långt det skulle räcka.

Det visade sig att det räckte till det näst bästa resultatet i klassen på 75 poäng vilken motsvarar VG. Hanna som var bäst denna gång hade 76 poäng!
Jag var så sjukt glad när vi fick se resultatet att jag nästan fick hjärtklappning!!!

Det har verkligen gått bra i skolan på sistone, vilket jag absolut inte trodde vid terminenstarten.
På forskningstentan var jag bäst i klassen och nästintill spikade tentan!! Jag hade 39,5 poäng av 40 möjliga!!! happy Då hade Hanna några poäng under mig. Roligt att vi som pluggar mest tillsammans legat i topp två tentor i rad. Det måste vara ett tecken på att vi pluggar sjukt bra tillsammans!! love
Jag kommer att sakna mina klasskompisar så himla mycket och fram för allt min pluggrupp!!sad

Jag trodde att det skulle bli tyngre och jag skulle ha mindre ork till skolan ju längre graviditeten fortskred men det verkar nästan tvärtom. Kanske det är något undermedvetet som gör att jag kämpar och verkligen anstränger mig de sista veckorna som är kvar för att kunna slappna av och känna att jag avslutat kursen innan bebisen kommer.
Bara den ser till att stanna kvar i magen tills sista tentan är skriven 15 januari.. p

4 kommentarer:

  1. Ja hej! Va duktig du är! Och vilken fin blogg!

    SvaraRadera
  2. Tack Älsklo!! Den är inte riktigt färdig än men det får jag fixa när jag har mer tid..

    SvaraRadera
  3. hittade hit på nåt konstigt vis. :D Pluggar du till SSK eller?

    SvaraRadera
  4. Det var ju trevligt med en ny läsare!! ;) Jag pluggar till arbetsterapeut.

    SvaraRadera

Vad roligt att du vill lämna en kommentar!