lördag 27 november 2010

Beslutsångesten...

Wednesday, 14. October 2009, 20:22

...är verkligen på topp!!!
Imorgon ska ansökan till Universitetet vara inlämnat och jag har inte känt mig så här förvirrad någonsin... cry

Jag har tidigare varit så säker på mitt val men nu tvekar jag för var dag som går..

Skulle jag verkligen passa som förskollärare?
Har jag tålamodet?
Klä på/av barn en massa kläder hela dagarna, klarar jag det?

Frågorna är många och ju närmare deadline jag kommer ju fler blir frågorna!! confused

Jag kan ju ibland behöva bita mig i läppen och ta ett djupt andetag då Hugo är som en lealös orm och det tar väääääldigt långt tid att klä på honom ytterkläderna.
Det är rakt så att jag blir svettig av att bara klä mitt eget barn..

Hur ska det då gå att VARJE arbetspass klä en massa barn flera gånger om dagen?? left

Kanske det bara är för att jag har beslutsångest som alla dessa saker bubblar upp i hjärnan och rör till det för mig.. doh


Jag har sedan helt plötsligt känt att arbetsterapeut kanske skulle vara något jag skulle gilla att jobba som?! bigeyes

Jag har ju länge varit inne på barnmorska men som det ser ut inom vården och neddragningarna det är inom mödravård och förlossning känns det som en lång väg att vandra just nu...

Tiden rinner iväg och jag måste snart bestämma mig på allvar.. wait

Hmmmm... doh

Jag får helt enkelt sova på saken och hoppas att det har klarnat lite innan imorgon 24.00!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad roligt att du vill lämna en kommentar!