söndag 28 november 2010

Kalas i Näset!

Tuesday, 15. December 2009, 20:27

I söndags var vi som sagt på kalas hos Gunnar som har fyllt år.. (tror inte jag ska skriva hur mycket han egentligen fyllde p)

Det var otroligt trevligt!
Min mormor och morfar var där, mamma och en kompis till Gunnar och hans son Philip, som är en månad äldre än Hugo.

Det bjöds på smörgåstårta, kakor och en väldigt smarrig mintchokladkaka!!! yes happy

Hugo försökte lekte med Philip som helst ville ha alla leksaker för sig själv så Hugo satte sig snällt i soffan bredvid honom och tittade på medan han lekte med leksakerna. love

Han är så försiktig vårt lilla charmtroll när det gäller barn han inte känner. Han går gärna åt sidan och nöjer sig med att iaktta på håll när de leker.

Gunnar fick en t-shirt av oss som jag tror han blev nöjd med. Har inte sett den på men jag hoppas den passar!

På väg hem från Näset svängde jag in i Önska och lämnade av mormor & morfar som var så nöjd med att få ha kommit ut på en sväng så där på söndagen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad roligt att du vill lämna en kommentar!