lördag 27 november 2010

Inhandlat julgran...

Tuesday, 15. December 2009, 19:53

.. en konstgjord sådan.. whistle

Ända sedan jag var liten har vi haft en tall i vardagsrummet på julen och det har jag fortsatt med.
Det luktar så gott!!

Men i år har vi gjort något jag aldrig kunnat tro att jag skulle göra.
Köpt en konstgjord julgran!!!! yikes no

Vi var runt på alla tänkbara ställen som sålde konstgjorda granar innan vi bestämde oss för vilken som skulle få pryda vårt hem.
Det blev till slut den första granen vi hittade på Plantagen, den va finast och dessutom inte allt för dyr.

Jag var fortfarande skeptisk till granen när vi kom hem och undrade just hur detta skulle se ut..
Vi satte oss på golvet. Jag, Magnus & Hugo och började vika ut grenarna på det som skulle bli vår julgran.

Men jag måste faktiskt erkänna att innan vi ens hade klätt den så tyckte jag den såg riktigt bra ut!!! up bigsmile

När Hugo var nattad klädde vi granen och så här fin blev den!!! (saknas dock en stjärna i toppen awww )



Mina stora fina mönstrade kulor som jag hittade på Mio förra året på mellandagsrean!!

Så jag känner mig faktiskt nöjd med vår fina (konstgjorda) julgran!!! p up lol

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad roligt att du vill lämna en kommentar!