söndag 28 november 2010

Skämmes!!!

Wednesday, 6. October, 17:41

Det märks på mer än ett plan att det är tredje gången man är gravid. Det är inte alls som de andra gångerna.

Man vet vad som komma skall.. Det är mest en transportsträcka fram till förlossningen.
Jag ägnar inte lika mycket tid till magen som jag gjorde när jag väntade Alma eller Hugo. worried

Livet runt omkring denna graviditet liksom snurrar på som om jag inte var gravid. Skolan slukar den mesta av tiden och efter den så försöker jag ge Hugo så mycket tid som möjligt. Mellan detta ska hemmet med allt vad det innebär också hinnas med.. rolleyes down

Jag får lite dåligt samvete mellan varven och vill inte göra skillnad. Men det blir bara så...

Idag har jag tagit första magbilden!!! eek Jag är i v.25 nu...
Med Alma och Hugo hade jag en uppsjö av bilder vid det här laget.. Varför har jag inte tagit tag i detta tidigare? awww

Skämmes på mig!!!! yikes Nu får det bli lite ändring på detta.
Från och med denna vecka ska jag uppdatera med magbilder varefter veckorna går.


På dagens schema stod också ett besök hos barnmorskan på Mvc. Det gick bara bra! Allt var som det skulle med alla värden och jag behöver inte äta några järntabletter (än så länge). Sf-måttet var på 27cm!! yikes Det måttet hade jag med Hugo i v.29!!!! Inte konstigt att folk tycker att jag har stor mage..rolleyes

Sedan ville inte bebisen att BM skulle lyssna på hjärtljuden.. p Den snurrade runt och sparkade på apparaten heeeeela tiden! Barnmorskan försökte få in hjärtljudet i nästan 15 minuter utan att lyckas.. Så jag ska tillbaka i morgon eftermiddag för att registrera hjärtljudet i journalen. lol

Här kommer dagens bilder:


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad roligt att du vill lämna en kommentar!