söndag 28 november 2010

Ännu mer besök!!

Thursday, 11. March, 23:24

Denna gång av Magnus mamma!!

Hon kom med bussen mitt på dagen i lördag så jag åkte för att hämta henne och samtidigt passa på att springa några ärenden på stan..

Jag hade nämligen sett lite "detaljer" i limegrönt som jag ville köpa och fräscha upp med här hemma..
Vi började på Mias Lustgård där jag hittade konstgjorda växter till kruksättet i köksfönstret.
Måste dock åka och köpa en till... rolleyes

Sedan fortsatte vi till Inspiration där jag hittade både ljus till ljusstakarna vi fick i julklapp och små fina gröna värmeljus i plasthållare.

På Inspiration har jag hittat mina drömljusstakar!!!! De är såååå grymt snygga och stilrena och jag önskar så att jag nån gång kommer att äga ett par sådana ljusstakar... awww
De kostade ju BARA 5500kr!!!!! yikes no yikes

Magnus sa att det var något vi fick önska oss i bröllopsgåva av hela tjocka släkten!! (Så det verkar inte vara helt omöjligt att det blir ett bröllop i framtiden...whistle )

Village var sista butiken vi besökte innan det var dags att åka hem till familjen..
Där hittade jag ännu mer ljus! Dessa till kandelabern på rumsbordet...
Bibbi hittade filtunderlägg i samma färg som resten av dagen inköp, limegrönt!!! headbang
En burk med glaskross slank också ner i shoppingpåsarna!!! smile

Min otroligt snälla och goa svärmor köpte det mesta av detta till mig!!!
Tack så hemskt mycket!!!!
Jag kan inte ha fått en bättre svärmor än denna!!! love

Väl hemma så var det dags för lite kaffe och tårta!
Vi öppnade presenter alla tre..

Jag fick denna fina tidningskorg..



Magnus fick bla 2 st Outdoor Mealkit och jättefiffiga små figurer som man sätter på glasen för att folk ska hitta åt sitt eget glas om man ställer det ifrån sig!!! Kan även användas som dekoration vid barnkalas på glasen!!

Hugo fick även han ett paket.. Detta innehöll en låda med en fisk, en korv, ett ägg, tre frallor och en kniv. Dessa olika råvaror var delade i två eller tre delar och dessa var försedda med kardborrband. Med hjälp av kniven skulle han dela dessa och på så vis lära sig hur man gör i köket!!!
Hugo älskar verkligen denna låda och leker med den flera ggr/dag... up lol

Sedan var det dags för middag innan Bibbi skulle ta bussen tillbaka till Ö-vik..
Det blev kött, potatis och morotsklyftor tillagade i ugn,en sås och en sallad!

Så fort gick den dagen och så var det bara att hoppa i bilen och ta en tur in till stan.. sad
Men redan nästa helg så kommer svärmor upp till Umeå igen så vi ses snart igen!!

På vägen hem hyrde jag med mig tre filmer som vi såg på lördag och söndag!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad roligt att du vill lämna en kommentar!