lördag 27 november 2010

Barnvakt & Takida!!

Tuesday, 1. December 2009, 21:16

Japp, jag och Magnus hade en barnfri kväll! yes

Det är väldigt sällan vi gör något tillsammans utan Hugo.
Nästan aldrig skull jag vilja påstå.. down

Vi är själva var för sig när jag är nere i Övik med Hugo men det är ju inte alls samma sak.
Eftersom vi bor i Umeå och alla barnvakter bor i Övik så blir det väldigt långt mellan gångerna.. sad

Men nu hade vi planerat en barnfri kväll långt i förväg!! happy
Vi hade bokat biljetter till Takida och Marran & Gunnar skulle komma upp och följa med på Idun teatern där spelningen gick av stapeln.

Hugos farmor kom upp för att passa vårt charmtroll och jag tror att farmor var lika glad som Hugo över att hon kom!!! p

Jag hämtade svärmor på busstationen på lördag förmiddag och sedan gick vi en sväng på stan.
Magnus var hemma med Hugo som sov lunch så att han skulle vara utvilad för att sedan leka med farmor tills hon inte orkar leka mer!!

Vi hade det trevligt hela eftermiddagen och åt tacos till middag.
Marran & Gunnar kom upp och fikade innan det var dags för att åka in till stan.
Vi bjöd på coffee och Marran hade med sig kakor!! idea

Vi hade en väldigt trevlig kväll på Idun och såväl Takida som Sonic Syndicate var görbra!!!

Det bästa av allt med denna helg var att vi båda fick ligga kvar i sängen ända till klockan tio medan farmor tog hand om Hugo när han vaknade!!!zzz yes headbang

Lite bilder från helgen..


Jag trodde att farmor va den som skulle tröttna först men Hugo var tvungen att ta igen sig lite innan det var dags att försätta leka med den nya favvoleksaken...



På söndag eftermiddag skjutsade jag svärmor till bussen och hoppas att hon snart kommer upp igen..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad roligt att du vill lämna en kommentar!