söndag 28 november 2010

Ny frilla!!!

Sunday, 27. December 2009, 10:50

Äntligen har jag tagit tag i saken och klippt av mig håret!! yes

Jag är en väldigt försiktig person när det gäller att förändra sig och jag brukar enbart klippa topparna någon gång per år..
Men nu tänkte jag att jag skulle göra något nytt. whistle

Beställde tid på Rut&Karl dagen innan julafton så jag skulle vara fin i håret i jul.
När jag satt i stolen och frissan frågade vad vi skulle göra idag så sa jag:

- Klipp av det!!! Bort med det långa, tack!!

Hon såg lite chockad ut men tyckte att det var en bra idé!

Detta blev resultatet..

Lockigt..



Rakt..


Jag kan säga att det känns lite ovant men fantastiskt skönt!!!
Det kändes väldigt konstigt när jag skulle schamponera hårtet och ännu konstigare när jag skulle borsta det..
Det liksom bara tog slut..

Men jag vänjer mig nog!!! happy

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad roligt att du vill lämna en kommentar!