lördag 27 november 2010

Det kom ett tjockt brev på posten...

Thursday, 3. December 2009, 19:45

Åh, så nyfiken jag vart!!! left

Slet upp kuvertet och fick syn på dessa underbara små söta saker...

Brevet var från Hugos gammelfarmor som stickat sockor till honom att ha nu i vinter!! yes love
Det fanns även ett litet brev till mig där farmor skrev hur hon hade det och så.

Sedan har jag gått an som en tok i dag..
Började med att sätta i gång två maskiner tvätt innan jag gav Hugo gröt och gjorde honom i ordning för att åka på dagis.
När jag kom hem var tvätten färdig att hängas och jag satte på två till! p

Jaha, då kanske man skulle avfrosta frysen.
Sagt och gjort!
Det blev så himla fint!!

Efter det så började jag torka ur köksskåpen och hann ta alla skåp på vänstra sidan och lådorna på högra sidan..

Medan jag gjorde detta sprang jag med jämna mellanrum till tvättstugan.

Värsta va tiden gick fort och det var dags att hämta hem charmtrollet från dagis och då var det färdigstädat!! whistle
Hugo tyckte att han fick plats bra i skåpen nu när mamman hivat iväg allt som skulle på insamlingen..
Puss på dig mamma!!


Magnus bytte däck på golfen och satte in den lilla slimmade kupévärmaren så att han inte ska frysa arslet av sig i helgen då han ska glida omkring i "Skrutten"!! p lol

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad roligt att du vill lämna en kommentar!