söndag 28 november 2010

Mmmmmm...

Monday, 21. December 2009, 21:04

Gjorde tryfflar igår kväll. Hade inte tänkt göra några..
Har trott att det är något som är besvärligt att göra så jag har aldrig gjort det tidigare..
Älskar dock tryfflar så jag tänkte att jag gör väl ett försök...

Leilas chokladminttryfflar!!!! headbang headbang headbang


Så underbart lätta att göra och smakar säkert gudomligt.
Enligt receptet skulle det bli 30 st men jag fick 60!!! yes
Jag tar hellre flera små än en stor så man nästan blir äcklad... happy
Jag har faktiskt inte smakat någon än..
Tänkte vänta och avnjuta dem i något gott sällskap! p

Sedan måste jag bara visa mina älsklingar som sov på soffan för några dagar sedan.. love
(måste erkänna att jag blev liiiite avis awww)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad roligt att du vill lämna en kommentar!