söndag 28 november 2010

Avslut och start...

Tuesday, 30. March, 19:09

Jaha, då var den första över och den andra startat...

Det är givetvis mina kurser jag pratar om.

Jag har avslutat min första kurs på Umeå universitet på Arbetsterapeutprogrammet i onsdags!!! yesheadbang
Första kursen var "Arbetsterapins kärna och yrkesmodell".. Den var väldigt flummig men inte så svår.

Jag klarade den muntliga tentan utan att behöva komplettera något och det känns så himla skönt! :up

Nu har nästa kurs startat och den verkar inte alls speciellt rolig om jag ska vara ärlig... sad
Vi läser Beteendevetenskap parallellt med Forskningsmetodik...
Den förstnämnda kan nog vara rätt så intressant när vi kommit i gång.. Men forskningsmetodik är nog en kurs jag inte kommer att sakna när den är över!!! lol 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad roligt att du vill lämna en kommentar!