lördag 27 november 2010

Högskoleprovet...

Tuesday, 27. October 2009, 17:24

..då var det avklarat!!!
Det känns så fruktansvärt skönt att jag har svårt att beskriva hur skönt det verkligen känns!!
Men ungefär lika skönt som en helkroppsmassage på en strand i Thailand.. headbang

Det kändes väl sådär och för att vara första gången jag över huvudtaget för ett sådant prov så är jag faktiskt nöjd..
Eller nöjd och nöjd.. doh
Jag är väl inte missnöjd direkt!

Jag vet inte om det resultatet räcker för att öka mina chanser för att komma in på Universitetet men nu har jag ju i alla fall gjort det!!!

Om inte annat så vet jag ju hur det funkar om jag måste göra det fler gånger, vilket jag hoppas att jag slipper... whistle

Nu är det bara att vänta och se om jag kommer in på de utbildningar jag sökt..
wait bigeyes

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad roligt att du vill lämna en kommentar!