söndag 28 november 2010

Slutpausat!!

Monday, 4. October, 18:00

Nu har jag haft en på tok för lång paus i mitt bloggande... whistle
Efter många påtryckningar så tar jag nu tag i detta.

Att ta vid där jag slutade är omöjligt så därför tänker jag inte ens försöka mig på det för då vet jag att det aldrig kommer att bli av... rolleyes

Ett litet sammandrag av sommaren är att det verkligen är mycket som hänt!

Marinette har skaffat en häst, Tamarinne som både jag och Hugo har ridit. En mycket fin häst!!


Marielle och Johan har fått en liten dotter som heter Eleonora men kallas för Snorpan!Hugo tycker om sin kusin jättemycket och kan inte låta bli att pussa på henne så fort tillfälle ges.. love

Hugo fyllde 2 år!!! party wizard
Första paketet var en brandhjälm med tillhörande yxa som pappa köpt!


Sedan fick han väldigt mycket kläder!! Mycket uppskattat av den lille födelsedagskillen!


Sedan kom farmor med paket!!


Och sedan kompisarna i änglaföräldragruppen!!


Provkör cykeln som Hugo fick av farfar och Anita.. Colin fick följa med på premiärturen!!


Och jag avslutar med lite "mingelbilder".. happy


En av de största nyheterna i familjen Tillqvist/Edlund är att vi väntar tillökning!! Här kommer en liten tjuvkik på Skruttungen som växer i min mage!!

Beräknat födelsedatum är satt till 21 januari!! love

Hugo är verkligen förtjust i magen och pussar på den flera gånger om dagen och säger att han tycker om bebisen!! Han kommer med all säkerhet att bli den bästa storebror man kan önska sig!!! love

Sedan är det förstås mycket, mycket mer som fyllt våran sommar...

- Colin och Karro kom på besök och vi besökte 4H-gården vid Nydala
- Vi var på Skansen när vi var nere i Stockholm.
- Vi har varit till Junsele djurpark.
- Besökt Ulvön en dag.
- Firat Stefan som fyllde 30 år.
- Magnus och Hugo har tillbringat en hel del tid i stugan
- Haft besök av ett flertal inom familjen

och ännu mer..

Nu har jag fått ner lite av sommaren och känner att jag kan släppa detta och gå vidare med vad som händer och sker i nutid!!

På återseende!! wink

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad roligt att du vill lämna en kommentar!