söndag 28 november 2010

Morfar 85 år!!!

Sunday, 21. February, 13:06

Min älskade morfar fyllde som sagt 85 år i början av året...
Tänk att han blivit så gammal!?!!?! yikes


Jag tycker att han är så pigg trots att han blivit mer andfått nu när han går i trappen eller gör något annat ansträngande..

Jag och Hugo var redan nere i Övik och Magnus tog bussen ner från Umeå för att närvara vid födelsekalaset!!
Man vet ju aldrig hur länge man får ha sina morföräldrar hos sig och så pigga och krya dessutom... awww

Jag tar tillvara på alla tillfällen som ges och vill verkligen inte ångra mig senare att jag inte hälsade på oftare..

Denna bukett...


... fick han av... (om man ändå kunde skriva så fint)


Äldst och yngst i släkten Tillqvist just nu!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad roligt att du vill lämna en kommentar!