söndag 28 november 2010

Julkänslorna..

Wednesday, 16. December 2009, 21:13

... börjar äntligen infinna sig!!!

Det är snö ute, julgranen är klädd, kakorna bakade och nu är det vara tomtarna som ska placeras ut runt om i vårt hem..

Idag har jag gjort hasselnötspraliner!!! *mumma*


Ska göra nougatpraliner också men jag saknade likör till dom..
Måste fixa fram lite apelsinlikör men sen så!!

Hugo har julfint på rummet sedan första advent.
Gardinen hade jag på mitt rum när jag var liten!!! Känns roligt att mitt barn har samma.. love


Hugos första tomte som spelar 'Santa Claus Is Coming To Town' och vickar på huvudet.
Han har fått den av sin mormor! Verkligen uppskattad!!! bigsmile


Han har även fått en egen liten adventsjulgran som jag i min tur fått av en gammal tant...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad roligt att du vill lämna en kommentar!