söndag 28 november 2010

v. 27

Friday, 22. October, 15:35

Jaha då har ännu en vecka passarat... no
Vart tar tiden vägen?? wait

Jag tycker inte att jag hinner med någonting.. Är i skolan hela dagarna och kvällarna bara försvinner med kvällsmål, nattning och diverse hushållsarbete.

När jag ska jag få tid till mig själv? Bara sitta och njuta av denna graviditet?!
Kanske är det sista gången jag är gravid, någonsin.. Därför vill jag hinna njuta lika mycket som jag gjorde när jag väntade Alma och Hugo.. awww

Jag mår hur som helst väldigt bra i kroppen!! up Det enda jag känner av är att bäckenet hakar i fel när jag suttit ner för länge.. Speciellt efter en heldag i skolan då jag sitter exakt hela tiden. Det verkar vara någon nerv som kommer i kläm och kan göra fruktansvärt ont lite nu och då.
Men annars mår jag över förväntan!! yes

Såhär ser denna veckas v.27(26+6) magbild ut..

Syns lite dåligt i denna tröja som kamouflerar magen lite..


... så här kommer en bild till..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad roligt att du vill lämna en kommentar!