söndag 28 november 2010

Stolt!!

Saturday, 6. February, 07:45

Japp, jag är stolt över mig själv att jag äääääntligen har tagit tag i saken och släpat mig till gymmet!! yes Det var på tiden kan jag säga... whistle

Det är rätt många i min klass som tränar på IKSU så förhoppningsvis kommer man ha någon att gå med lite nu och då..
Det tycker jag är perfekt, mycket roligare att gå och träna om man har någon att gå med.

Igår så premiärtränade jag med Maria på ett pass som heter Core Control...
Det är ett pass som fokuserar träning av mage, rygg och stabilitet..

Hmm.. va kanske inte det bästa passet att börja med, med tanke på att mina magmuskler i princip är obefintliga och jag är osäker om de ens sitter där de ska efter två graviditeter..rolleyes doh

Det var väldigt jobbigt och jag kände mig verkligen som en heffaklump som bökade omkring på golvet..
Jag kan tänka mig att de övriga deltagarna fick sig ett gott skratt inte bara en utan många gånger under passets gång.

Men nu är bubblan spräckt och jag känner mig peppad att verkligen försöka träna regelbundet..

Efter passet satte vi oss i bubbelpoolen och surrade!!
Det var bara såå skönt!!
Jag har inte suttit i en bubbelpool sedan vi va på Spaviken med växeln och det var i början av graviditeten med Hugo..
Jag kan lova att det kommer att bli många härliga stunder i den på IKSU!! happy
Självklart så bastade vi också en stund innan vi åkte hem!!

Redan under kvällen igår började jag känna av den efterlängtade träningsvärken!!
Och idag när jag skulle kliva ur sängen så känns det ännu mer och det lär inte ha blivit mindre till i morgon snarare tvärtom!! yes headbang

Längtar redan till nästa besök på IKSU!!!bigsmile

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad roligt att du vill lämna en kommentar!