söndag 28 november 2010

Lilla julafton...

Wednesday, 13. January, 21:02

...hos Farfars.
Det hade vi dagen innan julafton!!

Vi ( jag, Magnus & Hugo), Hugos farfar, Anita och hennes barn Malin & Fredrik var det som tillsammans hade en riktigt trevlig kväll. up
Vi kom dit vid två-tretiden medan Malin & Fredrik kom senare..

Hugo visste direkt vart han skulle gå för att hitta leksakerna inne i datarummet i lådan!! lol
Att man har så bra minne när man är så liten..

Sedan har ju Hugo bara blivit såååå bra kompis med alla tomtar!! Så fort han ser en tomte så säger han god jul och ska helst ge tomten en puss eller kram!!! love
Och tomten hos farfar var inget undantag..


Det bjöds på en jättegod middag, som inte bestod av julmat till min stora lycka!!! yes
Därefter serverades det en smarrig efterrätt.

Sedan var det dags för julklappsutdelning nr.1!!
Hugo tjuvstartade med ett paket medan vi åt middag..
Här öppnar han sin första julklapp julen 2009, en leksak från Tupperware!!


Jag fick verkligen saker jag har saknat i mitt hem, en symaskin och en mortel!!up


Innan jul så fick Christer & Anita ta med sig min mammas mortel och symaskin så jag kunde stöta saffranet till saffransbullarna och så jag kunde sy till julgardinerna..
Så det kom väl till pass om man säger så!!! p

Hugo fick ännu mer klappar.
En jättefin tröja som Anita stickat!!! Verkligen superfin!!!
Han fick även ett set med byxa, tröja och hood från PoP.


Och en sacosäck som är perfekt att sitta/ligga i när man ska se på TV!!!


Av Malin & Fredrik fick han en hel låda med Barbapapa-klossar!!!
Verkligen uppskattade!!!



Magnus fick whiskeyglas till vår serie Chateau och pengar!!!

Detta var en otroligt bra start på julen och tänk att mer skulle det bli... headbang headbang yikes

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad roligt att du vill lämna en kommentar!