söndag 28 november 2010

Familjeträff..

Saturday, 23. January, 13:11

.. hemma hos oss i Umeå!!!

Vi träffades mina föräldrar och Marre & Johan inne i stan för att springa runt i affärerna lite.

Vi handlade inte något speciellt.
Marre köpte en gravidtröja på PoP och några olika tesortet..

Vi fick hem resterande julklappar som inte rymdes i vår bil när vi åkte hem från Övik på juldagen.

När vi kom hem slöt även Marran, Gunnar och Prupp upp och middagen som bestod av tacopajer och sallad kunde serveras.
Väldigt gott var det om jag får säga det själv!!! p up

Efter middagen medan jag diskade och mamma hjälpte till att skölja och torka den så fick Hugo öppna julklappar från moster Marielle & Johan. Detta var ju första gången vi träffade dom sedan dom kom upp.

Han fick en CD-skiva och en bok!!


Jag fick ett presentkort på Tehörnan av Marre & Johan och en jättefin ängellykta av mamma & pappa!!

Så var det dags för fika!!!


Efter fikat så var det dags för lite snask och nötter...
Det var hasselnötspraliner, vanliga mörkchokladpraliner, mintchokladtryfflar, rocky road och dessa nougatpraliner med en touch av cointreau..


Sedan åkte Marran, Gunnar och Prupp hem eftersom Gunnar skulle jobba förmiddag dagen därpå.
De andra var kvar ända till elva.

Vi pratade och hade det trevligt.
Marre provade alla mina gravidkläder för att se om hon kunde låna något.
Det var dock inte så mycket som passade...

När resten av sällskapet åkt så var det bara att sätta i gång att diska... awww no doh

Nästa boende ska ABSOLUT vara utrustat med diskmaskin!!! happy

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad roligt att du vill lämna en kommentar!