söndag 28 november 2010

Ont men va fasen!!!!

Monday, 22. February, 17:55

Det är inte lönt å ligga på latsidan bara för att man har "lite" träningsvärk.. rolleyes
Så på med träningskläderna och iväg på IKSU för ett Step bas pass! up

Det var riktigt skoj att träna med koreografi! Det var ett bra tag sedan man gjorde de..
Nu när jag tänkt efter så är det närmare 7 år sedan!!!! yikes

Jösses vad tiden går fort...
Det var på den tiden jag jobbade nere i Sthlm och tränade på E2 i Vällingby...
Many, many years ago!!! wait

Nu känner jag mig verkligen motiverad att ta tag i träningen på riktigt och hoppas att jag blir både piggare och får bättre fysik de närmaste månaderna..

Men att komma i form till Beach 2010 känns som att ha lite för höga krav på sig och lite långsökt i mitt fall men inget är ju omöjligt...
Bara mer eller mindre svårt att uppnå!! lol

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad roligt att du vill lämna en kommentar!