söndag 28 november 2010

Manusanus!!!!

Sunday, 21. March, 21:47

Jag ska skriva ett manus till en presentation som ska vara på 30 minuter. På dessa 30 minuter ska jag få med i princip allt vi gått i genom på den här kursen... yikes down

Först ska man komma ihåg allt vi hittills läst om.. whistle
Sedan ska jag korta ner det så att jag hinner ta upp både teorin från litteraturen, lägga in fallbeskrivningar från VFU:n och sist egna reflektioner.. bigeyes

Hur ska jag få ihop detta???? doh doh doh

Redovisningen ska även innehålla en powerpoint-presentation...

Åh, allt detta ska vara klart innan tisdag kl. 13.00!!! no

Om jag fortfarande är vid mina sinnes fulla bruk på onsdag eftermiddag återstår att se...awww rolleyes lol

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad roligt att du vill lämna en kommentar!