söndag 28 november 2010

Bästis & Gudson!!

Monday, 8. March, 21:26

Dessa två (plus Kenny) kom på besök dagen efter min födelsedag, alltså på fredagen!!! yes love

Vi fikade allihopa och sedan lekte Hugo och Colin medan vi vuxna fikade färdigt..


Det är så otroligt roligt att se hur avståndet mellan Hugo och Colin minskar för varje gång vi träffas!
Snart är de på samma våglängd här i livet!!! lol


Jag fick en jättefin lykta av Karro som jag nu har på skänken i vardagsrummet! up

Jag fick även hjälp att göra om lite här hemma..
Är så himla dålig på att förändra och förnya.. down sad

Jag har varit så himla less på hur vi har det här hemma så jag bad Karro ge mig lite skjuts på vägen..

.. mot en förändring, en stor förändring!!! happy

Jag var först lite skeptisk till hur hon flytta på i princip allt...

Men så himla bra det blev när jag fått smälta det hela och vänja mig!!

headbang yes headbang

Vi åt hemmagjord pizza till middag och fikade en gång till innan de begav sig hemåt fram mot kvällskvisten.



En väldigt trevlig dag som vanligt med detta umgänge!!!love

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad roligt att du vill lämna en kommentar!