söndag 28 november 2010

Hugos nya säng!!!

Saturday, 15. May, 19:48

En kväll när jag lagt Hugo och satt i soffan och skulle studera så ser jag i ögonvrån hur dörren till Hugos rum plötsligt öppnas och Hugo kommer ut och säger;

- Hej Mamma, klättra!!!!

Jag höll på att svimma i soffan!!! yikes faint

Hur i all sin dar hade han kommit ur spjälsängen?? confused doh

Han hade alltså på något vis klättrat/hävt sig ut sängen helt på egen hand..
Så nu var det verkligen dags att införskaffa en "vanlig" säng som han inte behövde klättra ur för att ta sig ur den..

Vi var runt och kollade på olika sängar på MIO och EM men endera så var de för stora och höga eller alldeles för dyra... (i mina ögon)

Till min stora glädje så såg min moster på Facebook att vi var ute efter en säng till Hugo och sa att vi kunde få låna Tims gamla säng!!! yes

Åh så glada vi blev och så bra den passade i Hugos rum!!!


Se så skönt han sover i den!!! love

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad roligt att du vill lämna en kommentar!