lördag 27 november 2010

Äääntligen!!!!!

Wednesday, 25. November 2009, 21:53

Ja, jag har nu äntligen läst färdigt de kurser som jag hade valt!!! yes headbang bigsmile

Det känns så otroligt skönt att ha gjort bort den här skiten nu..
Första kursen var 'Medicinsk grundkurs' och var rätt krävande.
Mycket fakta att ta in sedan var man ju ovan att sitta vid skolbänken också så att säga!! whistle
Men det gick bara galant och som vår lärare så satte några av oss i gruppen nog ribban lite väl högt.. p

Nästa kurs jag läste var 'Social omsorg' och den gick bara av farten.
Det var mycket mindre fakta att läsa in sig på och när man jobbat inom vården ett tag så var det mycket man hade gratis!! up Vi hade mest diskussioner med lärare och sedan ett mindre prov och inlämningsuppgifter. Väldigt bra upplägg faktiskt!!! idea

Efter att jag läst dess kurser och började se över planeringen för de kurser jag hade kvar upptäckte jag något jag inte trodde de va sant.
Utifrån min planering skulle jag vara färdig med samtliga kurser 15 december!!!!!! yikes down
Min komplettering till Universitetet ska vara inne hos Högskoleverket 1 december... doh

PAAAANIK!!! no

Det går ju inte!!!!!

Så det var bara att traska bort till studievägledning och fråga hur jag nu skulle göra för att ro det här i land!?!?!?!
Det enda alternativ jag hade var att läsa de två resterande kurserna på 2½ vecka istället för på 6 veckor.. doh wait

Ja, va annat skulle jag göra...

Har pluggat som ett tok de senaste veckorna och varit på ett uselt humör.. mad
Kan numera allt i 'Arbetsmiljö & Säkerhet' & 'Vård & omsorg'.. wink

Men nu är det i alla fall över!headbang headbang wizard party

Jag begraver kurslitteraturen och återgår härmed till mitt normala liv!!!! rip p

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad roligt att du vill lämna en kommentar!