söndag 28 november 2010

Shoppingpromenad..

Tuesday, 30. March, 21:03

.. till Mio!!

Jag hittade en rabattkupong från Mio som gick ut i dag.. Jag hittade den kvart i fem, precis då Magnus tog bilen och åkte på jobbet..

Och jag som är ekonomisk av mig tyckte att det skulle vara väldigt dumt att inte utnyttja denna kupong..
... så på med overallen på Hugo, satte honom i vagnen och så begav vi oss mot Mio..

Klockan verkade dock inte vilja vänta på att vi skulle hinna gå hela vägen till Mio så vi fick ta bussen till Jula och promenera därifrån..
Till Hugos stora glädje!!!!

Han blev helt utom sig när han såg bussen som dessutom bromsade in och vi klev på!!! love


Tyvärr blev det en väldigt kort bussfärd, men vi fick ju promenera i det härliga vårvädret så jag tror inte att Hugo tyckte att det gjorde något..

Väl inne på Mio gick vi runt och kikade på lite allt möjligt..
Vi kikade på sängar.. Hugo ska ju inom en snar framtid byta till en vanlig säng och lämna spjälsängen!

Och då behöver han nya fina sängkläder, så vi köpte dessa med rabattkupongen vilket resulterade i att vi fick 2 för 1!!!! yes headbang


Det kommer att bli så fint!!!

Sedan provsatt vi några soffor..
Är ju som jag sagt tidigare väldigt sugen på en ny sådan..
Vi är så less på den gröna skinnsoffan vi har nu och den har dessutom börjat kännas väldigt nedsutten.. bigeyes

Så jag får väl ta med mig min kära sambo någon dag och provsitta lite mer...
...vips så kanske vi får sitta i en ny, fin, skön soffa!!!! bigsmile

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad roligt att du vill lämna en kommentar!