söndag 28 november 2010

Bullbak!

Saturday, 9. October, 09:57

Förmiddagen har bestått av bullbak med mormor för Hugos del!


Kavla, kavla, kavla..

Bre på fyllningen!! Som för övrigt var väldigt god att smaka på medan man bakade.. rolleyes
Väldigt roligt tycker Hugo! Det fina förklädet hade mamman på sig när hon var i Hugos ålder och fick hjälpa till vid bullbak!!

Visar stolt upp sina minibullar...

... som blev så här fina efter gräddning!!!

Efer lunchen fick Hugo smaka på sina goda bullar!!


Mamman har fått lite egentid! up
Sovmorgon!! zzz Vaknade dock när Hugo vaknade vid sjutiden och har sedan dess bara småslumrat tills jag klev upp. Men jag har inte behövt fundera på vad Hugo har för sig så fort det tystnar utan jag har kunnat ligga kvar i lugn och ro!

Sedan har jag ätit frukost i min egen takt!! happy coffee

En mysig förmiddag!!

Nu ska en massa ärenden uträttas! Byta kläder på Polarn o Pyret som inte fanns i rätt storlek och köpa vinterskor till Hugo. Åka till Alma och fixa lite inför vintern..
Skulle vilja hinna med ett besök i Fors också men vi får se om tiden räcker till..
Vi ska hämta pappan i familjen på jobbet när han slutar klockan sex i eftermiddag så det är ett tajt schema..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad roligt att du vill lämna en kommentar!