söndag 28 november 2010

Oooont...

Monday, 22. February, 14:48

.. de gör ont men de går. Det gör ont en stund på natten men OCKSÅ på dan!!!!!!
*trallar på Lena PH´s gammla dänga* p

Så känns de i min kropp i dag!!! headbang headbang

Var på IKSU på Body Pump igår med Marre och de va jobbigt.
Skitjobbigt!!!! yikes

Visst vet jag att dom passen brukar vara jobbiga men inte såhär!!!

Mina ben bokstavligen skakade när jag gick ut från passet och jag kunde knappt ta mig upp för trappan till entrén.. whistle

Men gud så skönt det kändes när jag kom hem och det kändes i varenda muskel att jag tagit i så jag höll på att spricka!! happy

Ikväll väntar ett pass Step!!

Nu jäklar känner jag att jag är på G!!! yes headbang

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad roligt att du vill lämna en kommentar!