söndag 28 november 2010

Födelsedag!!

Monday, 8. March, 20:14

Min födelsedag började med en heldag i skolan..

Sedan hade jag tänkt träna, men klockan sprang i från mig så det blev för sent att träna innan middagen så jag åkte hem med Magnus innan han och Hugo gav sig ut på presentjakt!! yes

Väl hemma stökade jag på lite, pratade med min mormor och sedan med min svärmor..
Medan jag pratade med henne så ringde det på porttelefonen..

Jag blev väldigt paff när det plingade till och sa till Bibbi, undra vem det kan vara.. confused
Lyfte på luren och det var en tant sa:

- Blomsterbud till Tillqvist.

yikes yes headbang

Mäh, jag ska få blommor sa jag till svärmor, som blev nyfiken och skulle stanna kvar i telefon tills jag fått blommorna.. p

väntade en stund å till slut plingade det på dörrklockan..

Sträckte ut handen och väntade på att få en blomsterbukett i handen....
Men jag fick ingen...

Konstigt tänkte jag!!!

eek

Sedan trängde blomsterbudet sig in i hallen!!! yikes

Och inte förrän hon sa:

- Grattis på födelsedagen gumman!!!!!

Såg jag att det var min älskade mamma som stod där och verkligen gav mig en rejäl överraskning!!!

love love love

Mamma skulle åka till Sthlm den torsdagen och hon har hela tiden sagt att hon skulle åka buss så jag trodde att hon hade åkt på förmiddagen..

Att hon hade bokat flyg från Umeå på kvällen var inget varken jag eller Magnus visste..

Hon hade varit på Mekka och köpt bakelser och hade med sig paket!!happy yes
Det var de godaste bakelserna jag ätit!!

Jag fick ett jätteskönt linne i ull/siden som håller en varm och torr både när man sportar eller till vardags kyliga dagar.. up

Jag fick även en dvd med alla foton som togs på Studio Estvall!!!!!!! headbang yes


Av Magnus och Hugo fick jag ett presentkort på Intersport. Är tänkt till ett skidköp!
Och en silikontäckt visp till teflonpannan!!

En väääääldigt lyckad födelsedag!!!

love love love

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad roligt att du vill lämna en kommentar!