lördag 27 november 2010

Lek och lunch!

Thursday, 10. December 2009, 12:06

Jag och Hugo var bjudna till Linda och Wilma på lunch!! up
Barnen lekte och vi mammor surrade.
Precis som det brukar vara!! p

Hugo och Wilma leker jättebra tillsammans och det är så roligt att vi kan träffas så dom får leka någon annanstans än på dagis.



Hugo hittade en ny favvo-leksak..
Jag söker nu febrilt efter en likadan på blocket då dom inte finns att köpa i butik längre..
Dom verkar dessutom bara hinna komma ut på blocket så är dom såld.
Två har hittills varit sålda, men jag hoppas på den i Uppsala så att min käre far kan ta hem den på vägen upp norröver.


Wilma visar Hugo alla finesser som finns på stolen!!!

Barnen höll sig väldigt pigga och glada trots att de var uppe och lekte långt efter deras ordinarie eftermiddagslur!! Men jag hann knappt sätta fast Hugo i bilstolen så sov han!! zzz
När vi skulle åka hem så skulle ju Hugo såklart ge Wilma den obligatoriska hejdå-pussen som han alltid måste ge till alla han säger hejdå till!!! love

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad roligt att du vill lämna en kommentar!