söndag 28 november 2010

Farsdag

Sunday, 14. November, 20:20

Så var den här igen, Farsdag! Dagen då alla pappor ska stå i centrum.

I år så har jag inte köpt någon present till min far.
Jag gör som man gjorde när man gick på mellanstadiet, jag gör en present! rolleyes
Hoppas bara att han uppskattar presenten lika mycket nu när man är 26 år och gör en hemmagjord present som när man var 10 år!! flirt
Tyvärr så har det dragit ut lite på tiden så han får den i efterskott.

Vi åkte inte ner till Övik något i helgen. Magnus jobbade extra igår och Magnus pappa och Anita skulle komma upp i dag.

Hos oss firades Farsdag först med frukost tillsammans. Sedan var det dags att göra det sista på tårtan och stöka undan lite.

Magnus fick en liten farsdagspresent av Hugo som så klart pratade på sidan om munnen lite och berättade att när han hade ätit upp frukosten så skulle han hämta ett paket till pappa!

Sagt och gjort! Hugo sprang och hämtade "paketet" som egentligen var ett kuvert! love

Så hade svärfar och Anita anlänt så då var det dags att fika! Magnus hade bestämt att han ville ha en tårta med chokladmousse så det var vad som bjöds på..


Dagen avslutades med en brakmiddag på Allstars! Mycket smarrigt och uppskattat, tack för det kära svärfar! love

Så var denna dag över och jag tror att den har varit uppskattad av alla pappor!! up

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad roligt att du vill lämna en kommentar!