söndag 28 november 2010

Impulsköp..

Wednesday, 31. March, 20:07

.. på COOP..

Ja, vi skulle handla lite så att Magnus har något att stoppa i magen under påskhelgen..

Jag var å kikade lite på påskpyntet och plockade på mig lite också..
De va ju 50% på allt!!!! rolleyes whistle

Å helt plötsligt så fångades min blick av något grönt och fint.. Min hjärna verkar ha fått dille på just den där limegröna kulören!! p

Det var några dynor som kallade på min uppmärksamhet.. Endast fyra stycken kvar i den färgen så jag var ju bara tvungen att ta mig an dessa stackare!! lol

Magnus och Hugo som var på leksaksavdelningen såg dock mindre glad ut när jag kom bärande på fyra dynor, påskfjädrar, ansiktsfärg och ett gulligt förkläde med tillhörande sjal till Hugos förvandling till påskkärring!!! whistle lol p

Men jag sa som det var att det var på rea, scannade in varorna på Shopexpressen och stoppade snabbt ner det i korgen innan några protester hann yttras från min andra hälft!! yes headbang

Så här blev resultatet:

Före:


Efter:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad roligt att du vill lämna en kommentar!