söndag 28 november 2010

Änglagruppsträff + Husesyn!!!

Sunday, 21. February, 12:42

Hela vår änglagrupp med föräldrar och barn samlades hos familjen Hagelberg för att umgås, samtidigt passade vi på att kolla in familjens nyköpta hus!!! idea

Det var länge sedan vi träffades hela gruppen med pappor och barn och det var så roligt att vi fick till det till slut!
Barnen lekte så bra tillsammans trots att de inte ses så ofta!

Här leker Hugo och Märta..


Vi beställde mat från Safari och självklart så krånglade det när vi skulle hämta maten.
Det fattades en rätt.. mad Åh självklart så var det en kötträtt som saknades, så det tog ett bra tag innan vi fick allt vi beställt och var tillbaka hos de andra som väntade med kurrande magar!

Till efterätt serverades det en jättesmarrig chokladkaka med frukt och bär!!! up
Den var verkligen hur god som helst! (tro om man kan få receptet.. rolleyes)

Vi pratade en del om den planerade fjällresan och jag hoppas verkligen att vår familj kommer oss iväg på den.. Jag har nämligen ett arbete som ska vara inlämnat veckan där på, och om inte de hade vart nog så har jag examination på den kursen så det känns som att jag kommer ha häcken full..

Men som sagt jag hoppas att jag kan göra bort det mesta innan vi åker så att vi inte behöver stanna hemma denna helg jag tror kommer att bli fantastisk på alla sätt och vis!! bigsmile

Vi ska åka skoter, grilla, vara ute i solen hela dagarna lång!!!!! yes
Längtar så jag nästan storknar!!! headbang

Innan vi lämnade familjen Hagelberg så skulle Hugo (såklart) ge Ellen en kram!! love

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad roligt att du vill lämna en kommentar!