söndag 7 april 2013

Vårstäd

Idag efter middagen fick jag ett ryck och rensade ur Hilmers garderob. Bort med allt urvuxet och in med nästa storlek som är 98. Det blev en hel flyttkartong med kläder som jag packade undan och det kändes luftigt i garderoben trots att jag fyllde på med nästan en hel kartong. Jag torkade såklart ur hela garderoben innan jag la in alla kläder ordningvikta i prydliga högar. Då är i alla fall hans garderob klar och jag kan bocka av den på listan för vårstädningen!
Det som rensats ur..
Garderoben vårstädad och strukturerad!
Jag plockade även bort påsken och organiserade ordning pyntet i en kartong istället för de två mindre som det tidigare låg i. Känner mig nöjd med dagen så nu tar jag och kryper ner i sängen! Gonatt på er!

2 kommentarer:

  1. Fint med ordning och reda. Vad duktig du var, håller med om att man känner sig mycket nöjd efteråt.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det känns jätteskönt att ha det bortgjort, så länge som jag tänkt göra det men aldrig kommit mig för.. Nu är det Hugos som står på tur! :)

      Radera

Vad roligt att du vill lämna en kommentar!