torsdag 11 april 2013

Fynd

Idag så var jag på Intersport för att byta mina löparskor som jag köpte igår, då jag var osäker på storleken. Väl där så provade jag de jag köpt och den mindre storleken. Jag velade flera gånger men bytte tillslut för att känna mig för hemma under en längre stund. Tycker det är svårt att avgöra när man bara har skorna på sig under nån minut.

När jag var på väg mot kassan hade de så strategiskt ställt ett ställ med nedsatta löparkläder. Fastnade genast för en chockrosa Adidasjacka i extremt tunt material med lufthål på på ryggen. Så den fick helt enkelt följa med hem den också!
Ord. pris: 550:- betalade 161:-!!!!
Efter att jag gått runt i skorna ikväll så tycker jag nog att de är i minsta laget. Mina fötter är 24.1 cm och skorna är 24.5 cm.. Rekommenderat är 5 mm. Men nästa stolek var 25 cm så de kändes lite stora. För helt enkelt bli en ny tripp till Intersport för ännu en provning. 

Jag är ju såhär! När det gäller skor kan jag vela hur länge och många gånger som helst. Det måste bli perfekt! :) Jag har så känsliga fötter för skavsår och att få ont i dem om inte skorna sitter som de ska. Så jag tycker det är värt att vara noggrann så jag känner mig nöjd med skorna!

2 kommentarer:

Vad roligt att du vill lämna en kommentar!