torsdag 11 april 2013

Mio

Idag var jag på barn 2 och hälsade på mitt kusinbarn Mio som var där med sina föräldrar Bobby och Stina. Jag har ju hittills bara sett honom på bilder på facebook. Vi har varit nere i Övik väldigt många gånger men eftersom han föddes runt två månader för tidigt så har vi inte velat hälsa på då vi varit mycket sjuka denna period. De är ju så känsliga när de är små så det skulle kännas fruktansvärt om vi skulle smitta ner honom. Så vi har tagit det säkre för det osäkra och därför inte ens frågat om vi får hälsa på.

Men så igår såg att jag de var på NUS med honom och jag skulle vara på sjukhuset hela dagen. Så jag skickade ett meddelande och frågade om jag fick hälsa på. Det fick jag!
Mamma Stina och Mio färgmatchar idag!

Håller Mio för första gången!


 Det var mysigt att få komma och kika och hålla honom! Han var så lite och söt! Så duktiga och starka föräldrar denna kille har så inte konstigt att han är en kämpe! Jag hoppas att han slipper sjukhus inom en snar framtid så han får vara hemma och mysa med sina föräldrar.
Mammas ögon och pappas näsa och mun!

Jag hade med mig en liten present också som jag köpte bara någon dag efter att han föddes. Tänkte att de får kläder i de minsta storlekarna så köpte en väst från PoP i stl: 68. Jag tror att han kommer kunna ha den i slutet av sommaren - början av hösten!
Mio bredvid sin present som han får se till att växa i!
Det var så mysigt att vara där att jag kom försent till eftermiddagens föreläsning! :) Nästan två timmar var jag där och pratade och myste med honom och hans föräldrar! Ska bli roligt att följa hans framsteg i livet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad roligt att du vill lämna en kommentar!