onsdag 24 april 2013

Pen Store

Idag kom äntligen mina pennor med posten! Jag beställde med förra måndagen och det stod på sidan att de skulle skickas inom 24 timmar och sedan skulle man ha det 1-2 dagar senare.


Jag väntade i över en vecka men inget paket. Så jag mailade dit idag och frågade om de inte skickat dem eller om de möjligen kommit bort i posthanteringen. Fick till svar att de skickat dem samma dag som jag beställde och att de inte varit med om att något spårlöst försvunnit utan att paketen brukar komma i retur om det tex skickats till fel adress.

Så de bad mig dubbelkolla adressen och återkomma. Den stämde så klart så de skickade en ny försändelse med varubrev så jag fick ett kollinummer för att följa paketet. De skickade det igår vid sextiden och idag hade jag det i brevlådan! :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad roligt att du vill lämna en kommentar!