onsdag 24 april 2013

Marlenes Extrahjärna

Idag kom min finfina personliga almanacka som jag beställt från personligalmanacka.se. Jag har fört in födelsedagar som efter födelsedatum räknar ut hur mycket personen fyller. Eftersom jag skapat ett konto så finns dessa datum sparade och med ett klick så förs de in i nästa almanacka jag beställer. Smidigt tycker jag!


Sedan kan man välja layout inuti kalendern. För varje veckouppslag valde jag att ha en ruta för som heter Veckans förskola, en för Veckans att göra och en ruta som bara är randig för övriga anteckningar.
På varje dag finns en ruta som heter Dagens träning och en ruta där jag kan fylla i vädret.



Sist i almanackan har jag en personlig adresslista som även den är sparad så att jag kan göra ändringar i den eller lägga till den som den är i kommande beställningar.



Känner mig mycket nöjd med min fina personliga almanacka! Nu ska jag fylla på den med allt viktigt jag måste hålla reda på!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad roligt att du vill lämna en kommentar!