lördag 6 april 2013

Mysdag med Anna

I går hade jag och Anna bokat in en heldag då vi bara skulle umgås, äta gott och mysa. Jag fick ju ett presentkort av Anna i födelsedagspresent så vi åkte på Bistro Le Garage för att äta lunch. Vi valde parmesangratinerad kycklingpikata med tomatsås och saffransris. Vi satt och pratade efter lunchen en bra stund innan vi sedan åkte vidare.
Fina & goa Anna!
Vi for på Blomsterlandet och EM. På det sistnämnda stället provsatt vi några soffor då jag påtalade att jag ville helst byta soffa hos oss. Så vi satte oss i en av sofforna och där blev vi sittande och pratade om ditt och datt i säkert tjugo minuter. Vi kom på oss oss själva samtidigt att vi nästan glömt att vi var på en möbelaffär då vi suttit och pratat som om vi satt hemma hos någon av oss! :) Efter det for vi vidare till Coop där jag handlade lite åt sjukstugan där hemma innan vi åkte på Jysk för att kika vad de hade för utemöbler. Har ju börjat fundera lite på vad vi ska ha på uteplatsen men har inte riktigt bestämma mig.

Sedan åkte vi på Göteborg där vi fikade medan fortsatte mysa och prata!

Latté, te och krossad kladdkaka!
Munnen full med slisk!
Oj, vilken mysig, trevlig och alldeles underbar eftermiddag vi hade!!! Detta måste göras om inom en snar framtid. Vi pratade om att gå på Iksu Spa för att ta hand om oss själva och bara mysa nån gång. Kanske det blir på nästa mysdag! Tack vännen för denna dag! Den behövde jag verkligen!!!! Jag hade rakt sån energi att jag handgripligen flög på dammsugaren och dammsög övervåningen och trappen det första jag gjorde när jag kom hem! :)

2 kommentarer:

  1. Kan inte se några bilder?

    SvaraRadera
    Svar
    1. De är nog rätt så stora så det tar tid innan de har laddats upp... Ska ändra formatet så de kommer fram snabbare. Bra att du sa till!

      Radera

Vad roligt att du vill lämna en kommentar!