söndag 2 juni 2013

Glitter- och glamoursittning

På lördagkvällen var det sittning på schemat för min del och jobb för Magnus, så pojkarna var hemma med farfar och Anita. Jag fick skjuts av svärfar till Jenny där jag skulle få hår och smink fixat. Jag är ju som de flesta vet ingen stjärna på att fixa något av dem.

Jenny fixade håret och sedan la Frida ögonskugga och efter det ordnade Jenny eyelinern och rouge!

Hemma hos Jenny


Hann inte vara hos Jenny så länge innan det var dags att gå till Lokal där vi skulle förbereda inför sittningen. Det mest krånglade denna kväll. Var det inte personalen som inte fixat det som skulle vara gjort så var det internetuppkopplingen eller något annat. Men jag tror dock att T6:orna var nöjda med kvällen.

Min förrätt! Den goaste salladen jag ätit! (De andra fick skagentoast) 

Varmrätten - fläskfilée med klyftpotatis och rödvinsås. 
Efterrätten fick jag visst inte något foto på men det var en kladdkaka med grädde och bär. Middagen blev väldigt långdragen så jag var trött som en alika när klockan var halv tolv så då åkte jag hem med Magnus som var på väg hem från jobbet då. Magnus jobbade 7-15 på söndagen så det var ju en morgondag att tänka på också!

Foto taget när jag nyss kommit hem. Sängen kallar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad roligt att du vill lämna en kommentar!