måndag 17 juni 2013

Naturkompaniet

Det är en nästan helt hopplös affär att besöka utan att köpjävulen attackerar en!!! Är det inte det ena så är de det andra som dyker upp framför en som man bara inte kan motstå att köpa.

Idag var det som fick följa med hem i en påse:

Fjällräven Tundra Trousers

Strech och G1000

Svinigt sköna!!!
Karta till sommarens vandring! 
Keps till Magnus
 När vi sedan kom hem till mina föräldrar skulle jag visa byxorna för mamma och när jag tagit på dem så tyckte jag att de var stora. Jag hade hängt tillbaka den mindre storleken av misstag och köpt den större. Skynda mig att ringa dit då det endast fanns ett par kvar i den storleken jag skulle ha köpt. De fanns kvar så de la undan byxorna åt mig.

Så när jag åkte tillbaka för att byta sån följde mamma och Anita med. Då hittade jag ett par skor åt Hugo.

Sandaler till Hugo
Jag provade även ett mellanlager som även kan användas som vår/höstjacka i dun. Jag har länge suktat efter en sån. Min pappa har en sån och jag lånar den varje vinter och använder den under min skaljacka när jag åker skidor, skoter eller bara är ute i naturen. Jag måste förhandla med min ekonomiska sida av mig själv och se om den kanske kan ge efter för köpjävulens lustar. Kanske jag har turen att få ta hem den i en påse nästa gång...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad roligt att du vill lämna en kommentar!