lördag 15 juni 2013

Klipp, klipp

Igår var Anna hit och hälsade på! Hon hann hit innan jag kom hem från jobbet så hon satt vid köksbordet och åt middag med min fina familj när jag kom hem.

Vi åt middag och sedan blev pojkarna friserade! De var verkligen långhåriga!

Hilmer med kalufsen redo att klippas!

Nog var det långt nå!
Hilmer var väldigt trött och därför inte så inställd på att sitta stilla och bli klippt. Men trots att han var så fruktansvärt trött så skötte han sig ok. 

Hilmer nyfrissad och mumsar i sig en melonskiva!

Även Hugo var väldigt långhårig och även han väldigt trött. Han sitter dock still medan han blir klippt men frågade flera, flera gånger om det inte var klart snart! Det brukar han inte göra. Han brukar sitta snällt och inte säga ett ljud men han var tydligen inte heller på humör. 

Behöver nog toppas lite! :)

Hilmer inte så redo att klippas men går med på det ändå! Hilmer stjäl melon i
bakgrunden!
Precis som förra gången hann jag inte med att få någon efterbild på Hugo men han ser ut som Hilmer i håret så ni får fantisera ihop en bild som stämmer överens med det!

1 kommentar:

  1. Min Anna sa Hilmer när jag frågade vem som klippt honom,

    SvaraRadera

Vad roligt att du vill lämna en kommentar!