måndag 3 juni 2013

Nya Magnum

Jag och Frida lyxade till uppsatsskrivande lite med att unna oss varsin Magnum. Det har ju kommit några nya smaker och jag valde Magnus No4. Flirty Kiss - Gâteau au chocolat. En väldigt choklad variant med chokladglass med chokladsås, chokladbrowniebitar och överdrag av choklad. Mums för en chokladälskare som jag!

Frida valde Magnum No1. First Kiss - Créme Brûlée som är en glass med créme brûléesmak, kolasås, bitar av karamelliserat socker och mjölkchokladöverdrag.


Båda var goda på varsitt vis. Jag är ju väldigt för mörk choklad och tycker nog att min var snäppet goare. Men är man mer sugen på kola så vinner ju den Frida valde. Beror helt enkelt på vad man är sugen på!

Svårt att avgöra vilken som var goast!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad roligt att du vill lämna en kommentar!