tisdag 1 maj 2012

Tävlingspremiär - Karro & Bella

I söndags var det äntligen dags på något jag väntat länge på! Karros första tävling på år och dar (läs; 10år)! Det har alltid kommit något i vägen när hon tidigare anmält sig till tävlingar, men nu var det äntligen dags att äntra tävlingsbanan igen!

Foton från framridningen:








Det gick jättebra tyckte jag! Karro har ju bara haft Bella i två månader så att redan ställa upp på tävling tycker jag är bra gjort! Synd på nedslaget i 1-metersklassen bara, det såg ju så bra ut!!! Men som sagt, jag tycker att Karro ska vara mycket nöjd med söndagens tävling eftersom de bara varit ett ekipage så kort tid!!!

Film på ritten i 90-metersklassen

Film på ritten i 1-metersklassen


Nu väntar jag med spänning på att se ekipaget i Vännäs i mitten på maj! Självklart kommer jag att vara på plats för att heja på Karro & Bella!!!

3 kommentarer:

  1. Vad kul att jag fick följa er så här i efterhand :) Såg bra ut!!! Jag önskar er all lycka i sommar... kötta ner alla andra ´ba!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Visst var de duktiga?! Tror på en framgångsrik sommar för detta ekipage!!! :)

      Radera
    2. "Kötta ner alla andra"!? Haha.. Marran du är ju som du blev.

      Tack för hjälpen Mallan! Det var ju guld värt. Men vet du vad som varit allra bäst? Att du hade haft en egen kuse och att vi slagit följe genom Norrland på tävlingar i sommar! :-)

      Radera

Vad roligt att du vill lämna en kommentar!