tisdag 29 maj 2012

Hemmaplugg

Torsdag och fredag förra vecka pluggade vi hemma hos oss eftersom jag var tvungen att vara hemma med Hilmer. Han hade inte orkat vara med på alla aktiviteter som förskolan har under en dag och dessutom skulle han ju ha medicin fyra gånger under dagen.

Det funkade rätt bra! På torsdagen var Hilmer vaken fram till lunch och somnade därefter vid tolv och sov fram till fyra! :) Vi hann färdigt med arbetet precis till jag skulle gå och hämta Hugo så det kändes skönt!
Jag gjorde lunch till oss alla och bjöd sedan på kladdkaka med grädde till kaffet/teet!

På fredagen skulle vi bara göra en PowerPoint-presentation till måndagen och dela upp det vi ska redovisa. Sedan skulle vi ge feedback på en annan grupps arbete också!

Detta skulle inte ta så lång tid så vi träffades inte förrän vid tio och vi var klara vid ett! Skönt med en slapp fredag!! :) Kladdkakan stod ju kvar i kylen så jag bjöd på det till kaffet/teet igen, eftersom den var uppskattad av Frida och Anna!!

Koncentrerade!
Mysigt att få byta pluggmiljö emellanåt!

Anna och Frida har varit så snälla och dragit hästlasset i skolan de dagar jag var med Hilmer på sjukhuset!!!!
Vad skulle jag göra utan er?!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad roligt att du vill lämna en kommentar!