söndag 6 maj 2012

Spyfärdig!

I eftermiddag var jag på Iksu för att köra ett indoorwalkingpass. Det kändes bra i början. Jag kände att jag kunde lägga på lite mer motstånd än jag brukar ha. Jag gav verkligen allt, å då menar jag ALLT!!!

Jag pushade mig själv så hårt att jag kände mig spyfärdig när passet var slut och det var dags för stretching... Så spyfärdig att jag inte klarade av att vara kvar å stretcha färdigt..

Det slutade med att jag sprang ut från salen och precis när jag öppnade dörren så spydde jag!!! Eftersom jag inte hann ut till papperskorgen utanför så spydde jag i händerna vilket resulterade i att jag fick spya utefter hela ena benet och ner i ena skon!!!! Fräscht, svinfräscht!!!


Ja, så kan det gå om man tar i för mycket och ätit på tok för nära inpå träningen!!! Bara att åka hem å slänga allt i tvättmaskinen och sedan hoppa in i duschen!!!

4 kommentarer:

  1. HAHA- Sopa! ;-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. mmm... Man ska tydligen inte ta i så mycket att man spyr!!! ;)

      Radera
  2. Men vad härligt! Ungefär samma känsla som när man tvingades springa de där 3 km på mellanstadiet? Huh?

    Att du inte var snabb och fotade spyan i handen och la upp den bilden i stället?

    SvaraRadera
    Svar
    1. hahaha!!! Hade inte direkt tid med att fota eftersom jag hade fullt upp att undvika spy på de andra som var på passet!! Som tur va så var det bara dörren och golvet som blev attackerade! ;) Men jag ska tänka på det nästa gång! :D

      Radera

Vad roligt att du vill lämna en kommentar!