torsdag 3 maj 2012

Sölgrisen

Idag blev det amerikanska pannkakor med blåbärssylt till middag. Hilmer åt som alltid som en häst!!!
I ett oövervakat ögonblick så tar han tag i den blåbärskletiga tallriken och sätter den upp och ned på huvudet, vilket resulterar i massa sylt i håret!!!!






Behöver jag ens nämna att det blev badkaret för denne herre ikväll?!?! :)
Hur kan man få två barn som är så otroligt olika?!

Hugo tål inte att söla eller smutsa ner sig, är låååååångsam och rätt dålig på att äta.
Hilmer är tvärtom! Han är en sölgris utan dess like, vräker i sig maten och äter som en häst!!!!


4 kommentarer:

  1. Men lilla sötfis!! Så skönt det måste vara att han äter så bra?

    Vet du vad som gör mig glad när jag läser detta inlägg? Att se att dina ungar, åtminstone en av dem, är minst lika LORTIG som mina! :-P

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, jag skrev detta inlägg för din skull! För att du skulle veta att det finns andra som också har lortungar!!!
      Det är dock en väldigt annorlunda situation för oss! Hugo kunde ju ha samma kläder i tre dagar utan att söla ner sig! Vi bytte bara för att få använda andra kläder.. Med Hilmer får vi byta typ 3ggr/dag!!! Helt sjukt att det
      a l l t i d sölas, oavsett vad han äter!!!

      Radera

Vad roligt att du vill lämna en kommentar!