söndag 20 maj 2012

Tävling i Vännäs

I går var det hopptävling i Vännäs och både Karro och Malin skulle rida, så självklart var jag ju tvungen att vara på plats! Det är väl inte alla som ställer klockan på halv sju en lördagmorgon för att åka och titta på hopptävling, men vad gör man inte för sin vän?!

Det gick väl sådär för båda Karro och Malin. Karro & Bella fick ett stopp och Malin & Ruben ett nedslag.

Lite bilder och filmer från Vännäs:

Förberedelser!

Framhoppningen  - räcke 

Framhoppning - oxer

Karro & Bella 


Malin & Ruben efter sin runda

Malin & Ruben


Nu är det bara att ladda om och komma igen i Härnösand 3 juni! Jag kommer självklart vara på plats för att heja fram Karro & Bella!!!

Marran hade ju klivit upp ännu tidigare än mig för att åka med Karro upp till Vännäs. Så när vi lämnade tävlingen så hann vi inte åka långt innan Marran sov!!!

Marran denna bjussar jag på!! ;)

6 kommentarer:

  1. HAHA! Lovely pic... när man är som bäst!

    SvaraRadera
  2. Mohahahaaaaa.... amatörer.

    SvaraRadera
  3. Marran såg inte alls så trött ut. Inte alls. Nattsuddare...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Eller hur!!! Snarkade på bra där hon satt kan jag meddela!!! :)

      Radera

Vad roligt att du vill lämna en kommentar!