tisdag 15 maj 2012

Pysselträff 12/5

I lördags var det dags för att pyssel med HighCoastScrap i Pingstkyrkans lokaler. Jag har lite kort som jag planerat att göra en tid nu men som det inte funnits tid till, så det var vad jag tänkte göra under pysseldagen.

Så lyckat att Ingrid Ottosson visade några fina kortvikningar som jag genast inspirerades av! Tyvärr kan jag inte visa några av korten ännu för då är det inge roligt att ge bort dem sedan. Men det kommer bilder så snart jag kan offentliggöra dem! ;)

Denna träff var det förmiddagsbuffé till middag vilket gjorde att jag kunde äta av maten också!


Som vanligt så gick tiden alldeles för fort!! Jag tror inte att alla ni "oinvigda" i scrapträsket förstår att tiden bara flyger iväg när man pysslar! Varje gång får jag frågan hur i all sin dar jag kan sitta från 10-22, 12 timmar utan att bli less?! :) Det är inga problem! Det känns inte som att man pysslat mer än 2-3 timmar!! :)

Sedan fortsatte jag pyssla på söndagen (fast jag egentligen skulle ha tentapluggat) och sedan så satt jag igår till halv ett på natten! Nu kliar det som bara den i pysselfingrarna men jag får allt hålla mig till ikväll när pojkarna gått och lagt sig..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad roligt att du vill lämna en kommentar!