onsdag 30 maj 2012

Firat Mamma

I söndags var det Morsdag och jag firade såklart min älskade mamma! Jag hade gjort ett kort till henne och köpt en påse te.
Glad mamma!
Presenter från mig
Jag och Marinette hade också gått ihop och köpt tre ljusstakar till mamma som hon önskat sig.. Tyvärr har jag inget foto på dem, men de är jättefina och mamma blev väldigt glad över dem!!!

Till morsdagsmiddag åt vi grillad kyckling, tsatsiki, sallad och ungstekta grönsaker.

Mumma!!
Min mormor och morfar var med på middagen! Det var morfars första "permission" från sjukhuset och han tyckte det var så skönt att komma därifrån en stund!


Muntergökarna! :)

Glad Hugo mumsar tårta!

Även Hilmer tyckte det var smaskens med tårta!!!
Efter fikat så åkte jag och pojkarna hem till Umeå och tog med oss mormor som vi släppte av på vägen!! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad roligt att du vill lämna en kommentar!